Jan 9, 2012

```~hari yang gempak~```Gathering VS Fotography````

Assalamualaikum semua?? Dah lame aku tak berceloteh kat blog aku nie hah...hhuhuhuu...maklum la...bz...huhuhuh...hari ahad ari tue...ahad ,malam...pas test petang tue....memang penat la kan coz malam tue adew gathering tuk fakulti hotel..untuk budak2 hotel managment sahaja...huhuhu...memang tak di nafikan la....memang best giler gathering tue...budak2 kelas A & B..part 1...kene wat persembahan..huuhuhu....best!!! hahahha...n semuanye duk taram la lawa2 kan...aku pun tak di kecuali kan..melaram jgak...hahahhaha.... aku pun nak jugak lawa...walaupun baju pinjam...opSss!!! kantoi sudah...huhuhhuhu













Nie serba sedikit lorh yangaku datang upload dalam blog nie...nie tentang gathering tuk fakulti kiteowang!!! huhhuhu...tema nye "Fresh & White"...so puteh la jawabnye kan...huhuhu.... 


Tadi punye citer pulak...memang sonok la kan...minggu nie minggu tuk snap pic tuk koleksi ajew.... hahhahaha...Tadi kiteowg adew sesi fotography tuk kelas...so kene la lawa2 jugak kan..hahahah.... so aku pun melaram la...Tak sah lau budak hotel tak melaram...Nanti lecturer suruh balik and g make up!!! huuhhuu... so nie la hasil sesi fotography kiteowg....







Hah!!!! tueeee dia!!!!! nie la kitowng!!! hahahh...nie budak2 kelas aku...nie baru beberapa owg jew...yg lain time nie ngah sibuk melayan diri masing2!!!! hahahha...pew2 pun...memang enjoy and hapy lorh mggu nie....Test2 jgak...tapi kelas aku sentiase ceria dengan gelagat budak kelas aku...hhuhuhuhu....
hope you all enjoy dengan ape yang aku kongsi..walaupun tak banyak...huhuhhu....
Wana undur diri dulu.....