Jan 6, 2012

~ TeSt Dah Tiba~

Assalamualaikum semua?? dah lame tak update blog aku nie...sowie ye...bz lorh!! hurm.... maklum la test dah nak mula... Aku tengah cuak nie...esok aku adew test for food hygiene...nak tau 2 tentang pe?? tentang kebersihan dan penjagaan makanan...huhuhu...subjek nie mcm bio la jgak...adew fooodborne illness...bacteria...chemical..physical...and mcm2 lgi la...bagi yang tak dew basic bio n sciene mybe susah kowt subjek nie...mcm aku...huhhuhuu....aku tak dew basic...so agak susah la nak paham....tapi insya allah aku akan paham kan benda 2...huhhuhu....tapi aku kene usaha cikit la tuk paham situasi apew yang diterang kan.... Esok dah mulanye test yang pertama aku...so agak bz jgak la...lepas nie aku akan tempuh banyak lagi test n quiz....assgment pulak dalam process...banyak!!! n kene antar hujung bulan n awal bulan...semua kene faster lorh!!!!....oke la...test akan menjelma...doakan aku ye...harap allah permudahkan segala urusan aku...dan memberi ketenangan serta inspirasi untuk aku menjawab soalan2 yang aku akan tempuh pada sok hari...
oke la...chaw!!! wsalam...~Wana-chomot~berundur!!!!