Jan 26, 2012

^_^ 100 KaLi ^_^

Hyep everyOne!!!! Dah lame kan aku tak update Blog nie..hhuuh...Cian At ChOmOt dah lame aku ta menjengah di sini...But today i came bacK!!! huhuhu..Korang penah dengar ta lagu "100 KaLi"...dari kumpulan AxL'S...Penah ta??...LAu ta penah...aku rekeman kat korang supaya dengar...Lagu nie banyak maksud yang tersirat...hurm lagu nie lau korang layan betoi2 n dengar betoi2 gerenti korang nanges...bukan pew...lagu nie tentang perasaan seseorang...antara 1000 kali dengan 100 kali...agi korang..Manew yang lagi Banyak??? Mesti 1000 kali kan??...huhuuh...So aku pun pilih yang same jugak ..1000 kali...Nak tau sebab pew??okey...perhubungan yang terjalin...mesti perlukan pengorbanan...Right??...Macam baru2 nie...Aku adew jawatan tuk satu kelab nie...and than program yang dah ketua program rancang kan...SEmua nye musnah mcm tue ajep...Kene Cancelkan...Aku sebagai Setiausaha tuk program tersebut...Memang aku kecian sangat2 kat ktue program tue...tapi aku tau dye boy yang kuat...Strong Guy...hurm...So.. Aku walaupun korban kan masa aku tuk smue tue...But aku still ngat yang ktua tue lg 1000 kali lagi berkorban dari aku...So aku hargai that boy...huhuhu...Kes aku nie adew kaitan tau nan lagu nie...walaupun nanti korang dengar lagu tue...memang jiwang..n memang tentang perasaan..korang mesti cakap tak dew kene mgene lagu tue dgn kes aku nie kan??...Tapi lau korang btoi2 hayati...adew setengah dari ayat2 tue adew maksud dye...So aku mg mengharapkan korang folow lagu tue...just cari at youtube jep...gerenti adew...huhuuh.....

ChoMot undur diri DuLu...Salam... <3