Dec 14, 2011

~ SakiT ~

Dah nasib badan aku kowt tuk mngalami semua nie...alhamdulillah...Allah tue nak bagi ujian pada diri aku nie...hurm...Dari semalam dan hari nie badan aku lemah sangat2...aku tak bapew nak chat...dari semalam aku muntah-muntah....sehingga la hari nie...PAgi tadi dalam kul 2 pagi aku terjage dari tidow...tak tau la kenape...aku terasa mcm nak termuntah jew...hurm...n than betul2 aku muntah!!! teruk jgak la aku...sampai tak lalu nak berjalan...hurm....Pas aku muntah 2...aku terus cowl my mum...aku dah tak tau nak cowl sapew dah selain dalam pikiran aku just my mum...hurm....Sampai kul 4 pagi jgak la aku tak dapat lelapkan mata aku nie...hurm...aku asyik muntah2 jew....hurm...Tadi...sebelum aku update blog aku nie....Aku g uk (unit kesihatan) yea...bukan united kingdom...heheheheh....So,aku dapat doc yg same time aku g uk hari isnin hari 2...mgalami bende yg same jgak...hurm...mg lemah badan aku nie...hurm tadi aku kene cucuk...huhuhhuhu...best!!! hahahha...dah lame tak kena cucuk...tibe2 kene cuck plak...adui!!!!! hahahahah....N aku pon dapat mc (cuti sakit) dari pihak doc!!! so!!! hari nie aku tak g kelas lorh...hurm...duk jew la dalam rumah...n rest!!! k la...aku dah tak larat nie...ase nak muntah lgi lorh!!! k la...chaw dulu...salam sayang dari aku...Budak ChOmOt~~~~