Dec 9, 2011

Assalamualaikum semua!!!! Dah lame aku tak update status aku at blog kesayangan aku nie...huhuhuhuhu..... Aku tak dew masa langsung nak update...sowie yew tuk semuw yang selalu follow my blog!!! huhuhuhuhu....Aku dah mule stady at uitm penang....Aku baru jew masuk 16hb nov hari tue!!!....Aku kene wat mds lagi sekali...huhuhuh...Penat beb!!! Tapi mg terbaek la.... Mds at uitm penang memang best lorh....At uitm sri iskandar dulu...ketat gler...now mg longgar la...huhuhuhuh...pew2 pon aku bersyukur dapat sambung belajar semula....huhuhhuu...Lupe lak nak bgtau...aku at uitm penang nie,aku dapat course hotel managment....huhuhuh...first2 dapat duk terpikir gak,apew la course 2 blajar kan...huhuhuh...tapi nasib la adew kenal nan some people kat uitm penang...So just refer at dyeowng jew la.....huhuhuhuh...Cakap pasal hotel managment..Family aku mg bantah gler r...yew la...sebut jew pasal hotel...semue duk pkir masak2,kemas2 bilik,and layan2 owg!!!! right??....Please la...JAngan cetek kan pemikiran anda...tak semestinye hotel nie just wat semua bende 2 aje...banyank bende yang boleh belajar...have fun in your study!!!...Dont be give up...just go on in your course...Hotel nie adew banyak peluang pekerjaan tau...bukan setakat kerja at hotel jew...you all leh keje at mane2 jew...sebab!! belajar hotel managment (pengurusan hotel) nie,adew banyak kebaikan...n tak di nafikan adew gak la keburukan nye...but kene pandai2 la take care yourself!!!!!!...huhuhuhuhu....now life aku at penang mg sempoi la...Adew setengah kelas kene make up!!! hahahahha...mg aku tak r nak make up!!! tapi...terpakse r kene make up...lau tak make up...silap hari bulan,lect aku denda aku pulak...mg segan la...Tapi mg segan la lau first time make up kan...hahahha...maklum la,t nak kene serving pulak...so kenae biase r make up,dress up lawa2, n yang tak tahan 2 kene pakai higher!!! hahahahahhaha...mesti kelakar kan aku pkai higher...huhuhuhuh...tapi tak pew...study punye pasal...pakai r kan...hahahaha....pew2 pon aku mang berbbeza la dari at uitm sri iskandar dulu dari sekarang...now!!!! life dah betul2 berubah!!!! but i still same preson!!! no hipokrit!!! n be my self!!! huhuhuhuhu...pew2 pon  hope you all kan be more than me...perjuang tuk dapatkan dekan!!!! huhuhuhu..pew2 pon hapy nice day!!! aku dah melalut dah nie...hahahahha....k chaw!!!!