Dec 17, 2011

~ HangOut With MyfwenD UITM PeNanG ~

Hari nie baru dapat update lagi blog kesayangan aku nie...huhuhu...Hari tue tak dapat update banyak2 coz keadaan aku tak mengizinkan...Tapi hari nie..alhamdulillah keadaan aku dah semakin pulih...heheheh...syukur sangat2...Nie aku update nie coz adew cter ckit la tuk kongsi..bg you all mgkin tak bermakne..tapi bg chomot..sangat bermakna..Pada 11 dec ari tue aku kuar nan kawan2 aku tuk clebrate bufday sowang member aku nie la...Mesti pelik kan nape baru aku nak update skrg!!! kan aku tak chat ari tue..tue yang aku nak update hari nie tue...huhuhu...Hari tue memang hangout gler2 la nan dyeowng semua...kami berempat jew pon..Noor syalwana (aku),hafizatul nabihah (bufday gurl),nur farah hani (aya),& nur farah huana (fara)..KItewowg mg enjoy la kan...huhuhu...n adew la beberapew budak class (boys) yang folow gak..huhuhu...Tak rancang pon nak celebrate..kitewowng just bincang mao kuar rmai2 jew..ta sangka plak kebetulan bufday si bihah nie!!! so,apew ag..ceebrate la baby gurl swg 2...hahahahha...kitewowang pegi kat sunway,pulau pinang..kitewowg g cuci2 mata...pastu dah penat cuci mata kitewowng pegi memekak kan telinga n menghabiskan sore =karoke time!!!!= hehehehhe....apew lgi semuanye tunjuk bakat yang terpendam la..hahahaha...selepas kteowng penat..kteowng nie semua suka sgt snap pic tau...mklum la smue nye fotografer2 yg berbakat besar!!! hahahahah..
this bihah (bufday gurl) & aya...
aku,yaya & fara
Nie jew la yang aku dapat upload dulu..hari pon dah makin gelap!! huhuhu...tapi memang kitewowg jalan sakan la..nak happy kan baby gurl punye bufday lorh katekan..2 pasal sggup la dari pagi sampai malam...huhuhu...tapi yang ta tahan nak tergelak nan kteowang nie..Balik-balik jew uitm..semua dah jadi mcm mayat hidup!!! tak larat nak berjalan..sampai2 bilik..katil pon dah memanggil..apew lagi terbongkang la semua..hahahha...dengan tak mandi nye!! teruk kan..hahahha..pew2 pon memang hapy la dapat enjoy satu hari..maklum la..hari mggu dapat la relex2 tapi,tak..kitewong guekan tuk berjalan-jalan..huhuhu...k la..dah gelap dah nie..mao beres2 kan apew yang ptot dulu..k..salam..dari budak chomot berbicara....