Dec 17, 2011

~ MorNinG ~

Morning semua... pagi nie bangun awal cikit..heheheh..Dan pagi nie jugak kul 9 akan bermula nya satu perkara yang amat memenatkan nnti..LDK...Tau tak apew tue LDK??..LDK tue (LATIHAN DALAM KUMPULAN)..Setiap sem kene buat bende nie..Kalau itew tak ambik time sem 1,nnti sem2 kene la repeat!!..mao kew?? kalau aku,tamao lorh!!!huhuhu...So pagi nie akan bermula pada pkul 9 pagi sampai la kul 5 petang...memang penat kan...huhuhu..Patot nye hari nie,ari mggu orang semua pakat cuti..tapi kami di uitm penang nie...tak cuti..still adew program yang harus di jalan kan..huhuhu..Ini lah yang di katakan seorang pelajar..Pelajar ptot la kene consisten terhadap keje dye..betul ta??..Tapi now bukan keje..tapi tanggungjawab seorang pelajar untuk menghadiri sesuatu program yang di anjurkan oleh pihak uitm..hehehe...ecehh...aku nie jadi penceramah yang tak bertauliah la pulak...hahahahha...eh! tapi betulkan apew yang aku cakap kan??..kowang lau sebagai seorang pelajar..mesti kowang pon rase mcm tue kan??So,nothng to say la lau bede nie dah biase itew selalu buat..betul ta??..Aku tau smue pelajar2 uitm..tak kire la uitm mane pon,mesti adew LDK nie..so mesti paham n tahu kan aoew tujuan LDK di jalan kan??..betul ta??..Selain tue..LDK nie gak tuk kelebihan itew jugak kan..yew la tuk kemahiran insaniah...mesti itew nak yang terbaik jugak kan??..tak kan nak harapkan koko jew kut!!!...huhuhuhu...part 1 kali nie memang lain dari yang lain time aku Pra-dip kat Sri iskandar dulu..Now lagi bnyak cabang n liku-liku untuk aku mara ke hadapan..hurm..Banyak pesaing beb!!!!..tapi pew2 pon aku harap sangat2 LDK aku dalam group 9 hari nie berjalan dengan lancar..dan aku harap sangat2..dapat FC yang best2..n mungkin leh jadi my fwend gitu!!! hehehehhehe...pew2 pon...doakan aku supaye dapat menjalani kehidupan hari nie dengan baik...

~WaNa ChoMot~