Apr 29, 2011

my fotografi....

SUBBAHANALLAH......Aku Masuk hutan yg begitu asing dalam diri seorng remaja..xtau la pe yg ptot di buat di sana....so,boring punye pasal...aku pon xtau nk wat pe..tapii...tgan aku nie mengatal sangat nk waat itue ini...tpiii...aku xtau pulak tangan aku nie mengatai nak tangkap-tangkap gambar..hahahha...secara automatik nye tangan aku nie mencapai camera yg aku sendiri pon x reti nk guna...wawawwaa....tapii...hasil nye sungguh menakjubkan..huhuhu...dan nie lah hasil nye...
nie lah hasil penagkapan yg pertama..huhuhu..nk tau tempat nye..adalah rahsia..hahaha.
bilew dah dapat yg nie...aku pon cube la yg lain..huhuhu...begitu teruja nan pew yang aku dah tangkap..hahaha...so,aku pon mulakan la segala2nye...aku nie mg minat tgkap2 pic nie...tpi...yg xbest nye..pic diri sendiri x bape cantek sgat(bleh tahan la kate kan)...hahahha....nie hasil yg kedua...
untung kan dapat masuk hutan...boleh dekat2 dengan alam flora n fauna..hehehe...

Nie lah umpama alam kehidupan yang penuh berliku....tapi...kene harungi jgak alam kehidupan yang penuh dgan dugaan yg melanda...mcam itew masuk hutan...lau sesat..itew msti cari jalan keluar kan??so...same gak nan alam kehidupan...penuh dgan dugaan...huhuhu...so..kene la cari jalan penyelesaian jika adew masalah..huhu...lau x sampai bilew2 pon hidup x aman beb...huhuhu...

Nie burung...lau xtau gak..xtau la..hahahah...tapii..aku suke nan muncung burung 2..panjang siot..sbb 2 aku tangkap gak...comey kan??huhuhhu....teruje gilew dapat tgkap pic2 nie...hahaha..

Haaaa....nie jew la yg aku tagkap...adew ag banyak..tapii..nnti2 la aku masuk kan..coz aku xdew mase nie...heheheh...al-maklum la...penat siot..baru alek dari tempat yg tenang..yg boleh tenangkan fikiran dari sgala masalah yg di landa...hahahhaa...pew2 pon...aku mg hapy dapat dekat kan diri dengan kejadian Allah yg sungguh cantek..hanye allah jew yg tau apew dalam ati aku waktu 2...k la...dah penat la nk menulis..aku nie tau menchomotkan aku punye blog jew ka..hahaha...k la..salam... "KEAGUNGAN YG ALLAH BERIKAN DI DUNIA NIE..JGAN SESEKALI MENCEMARINYE..KERNA TIADE SMUE NIE..TIADE LA KHIDUPAN ITEW YG BERMAKNE..JGAN MEMBUNUH BINATANG2 ITU DAN TUMBUHAN2 ITU...KERNA MEREKA YANG BERZIKIR UNTUK KITEW.."renung2kan dan selamat beramal...hehehe