Apr 27, 2011

aku rindu kan arwah kakngah....!!!!

setiap mlam aku termenung...kadang2 air mata nie mgalir sendiri..hurm..aku xtau napew fikiran ku sentiase berserabut...aku rindukan arwah...dye dulu penyeri dalam hidup ku..kini...aku keseorangan...memang luaran aku nampak ceria..tapi dalamn???...hanye allah yg tahu...hurm...setiap malam aku selalu berdoa...agar roh nye di cucuri rahmat..aku sentiase mengingati dye..xpnah sekali hilang dalam ingatan aku..tpi...kini sgala2 nye sunyi...dye tiade lagi di dunai yg fana nie..kakngah mg rapat dgan aku..dye memahami aku...sgale masalah aku...aku cerite kat arwah...kini..aku pendam sowang2..tiade tempat nk mgadu...lau adew pon..dyeowg smue x memahami aku...aku tersepit dalam dunia yg penuh dgan kekejaman..aku berubah sikap sejak arwah tiada di sisi ku..tpii..kini aku sedar..adew hikmah disebalik segala2nye yg berlaku...betoi cakap arwah pada ku...biar la owg benci kn itew..cakap yg x elok tentang itew..tpiii...jgn sesekali itew balas balik...tkot makan diri..hurm..aku sekarang mg dah mkan diri sendiri...mkan diri dgan pew yg aku dah wat selame niew...aku tak tahu mcm new nk baiki diri aku smula...dah hilang arah pedoman..tiada hala tuju...sgale2nye musnah..tpii..aku nk mgadu nan capew??...kakngah dah xdew...pada seowng teman yg aku percaye??..kini dye dah musnahkan kepercayaan ku terhadap nye...dye dah tipu aku hidup.....hurm..tpi...xpe la..aku maafkan dye..sedangkan rasul maafkan hambe2nye...xkan aku xmaafkan teman ku!!...aku maafkan dye..tpi...kini aku rase bek aku pendam segla2nye di dalam hati ku sendiri...hanye kakngah yg mengerti aku..tiade siape yg mgerti aku      kcuali yg maha esa...aku tempoh sgale dugaan nie nan tabah..aku xnk lgi melakukan kesilapan2 yg telah aku lakukan...aku nk jdi wana yg dulu...bukan wan yg sekrng.."ya allah bantu lah hamba mu ini"...amin....aku teralu windu akn hadirnye seowg kakak seprti arwah yg memahami aku...