Nov 23, 2012

~~HaTi SaYa KiNi KosoNg~~

Assalamualaikum...
Malam nie Chomot tak bape nak okey lorh..
Hati Chomot betui2 kosong...
Chomot tak leh nak pikir apew dah...
nape ye hari nie banyak sangat dugaan yang chomot time??
Malam nie yang berteman kan cahaya bulan...Air Mata...
Chomot menangisi dngan keadaan chomot sekarang..Chomot betul2 ngah rase kosong...sunyi....hurm..entah la...chomot tak tau nak cakap mcm ne...Tapi hati chomot betul2 kosong...

>>Hari nie Chomot adew test Komputer...
hurm...malangnye nasib chomot hari nie..
Chomot failed!!!!
>>Seyes chomot tak leh time dengan keputusan tue...
>>Chomot akan ambik ag hari isnin nnti test tue alik...chomot nak wat betul2 kali nie..xmao repeat dahhh...
sedyhhhh tauuu....
**Kat rumah pulak..dah la mama dah bnyak hari tak cakap dengan chomot lagi chomot sedeyh...Chomot cuba cakap dengan mama,...tapi mama diam jep..pastu marah2..kenapa?? chomot sendiri pun tak tahu... Mama pulak masak tuk adq2 jep..aku nak mkn dah xdew apew2 dah yg tggal..sedeyh nye hati aku... Hanya Allah jep yg tahu.. "mama lau nana adew wat salah..bgtau..Maafkan nana" ... sedeyhhh chomot...

**Dah!!Tolong jgn bg air mata kuar**

>>Now chomot dah nges..hurm...
Ya Allah...
##Chomot terlalu kosong kini...
Chomot teringat kan Arwah Zul..
>>Zul..kalau lah awak masih ada...saya tak kan jadi mcm nie...
>>Zul??saya terlalu rindukan awak..bintang malam nie wat saya menangis teringat kan awak...saya tahu saya tak ptot ingat awak lagi..tapi apa kan daya...Saya hanya manusia biasa...Awak...aidai awak masih ada di muka bumi nie..saya mesti tak kan rase sunyi  kan??... ##


 "Ya Allah..
Kau Rahmatilah dye Ya Allah...
Kau tempatkan lah dye di tempat orang2 yg beriman...
Semoga Allah mencucuri Rahmat mu wahai sayangku... "







##Chomot dah tak berdaya nak Tulis dah..Hati nie terlalu rindukan Arwah##