Feb 15, 2012

~ SeLamaT kan La Dye ~

Ya Allah..patot la hati aku rase macam adew sesuatu..rase tak sedap hati...Rupe2nye adew  perkara yang akan berlaku...hurm...Abg yang selame nie yang menceriakan aku...Tempat aku mengadu segalanye...kini terlantar di hospital...aku baru mengetahui nye..Kalau aku tak bukak facebook..aku mungkin tak kan tahu...tiade siape yang bgtau pada aku...Baik Abg AMad,Kak Syaf,Kak Aza,Or Kak Bella..kenape tak bgitau adq??....Now aku takot sngat2...takowt kehilangan abg seperti dye...takot sangat2...dye sangat2 baik pada aku...memang la dye suke sakat aku..tapi...dye sesangat2 baik dengan aku...dye banyak tolong aku...hurm..Ya Allah tabahkan la hati KECIK..Lau tak dew dye life at penang nie aku tak kan tau mcm new...Dye bnyak sngat2 tolong aku...dan bnyak sngat2 bagi pendorong pada aku...Sumpah!!! aku tak sanggup!!! sian dye...Aku dah tak snggup nak tulis dah...hati aku tak tenang..

P/S = still menunggu khabar berita dari amad ..dari hospital...