Nov 6, 2011

Dah lme aku tak update blog aku nie...windunye pada blog aku nie...hehehehhe....Tarikh 19hb sangat bermakne bagi aku...aku telah berjumpe nan swg ya betowl2 dapat memahami aku...dapat jge aku dgn bek...dan dapat sayang aku bukan kerna rupa dan harta aku...sepreti boy2 yg aku kenal selame nie...smuenye sebab paras rupa dan harta....teruk kan dyeowg 2???huhuhu...alhamdulillah...Muhammad iskandar dah mencuri hati aku yg dah lme kesepian nie...hehheheh...dye punye family pon sporting...heheheh....dah la...ta mao cter sal dye lebih2...Nie aku mao kongsi satu cter yg sgguh wat aku hapy n bersyukur....kemarin...genap 4-nov-2011...result exam kuar...Aku ta tdow semalaman coz pk sal benda 2...Tpi...Alhamdulillah aku dapat result oke...hehehe...lebih dari target aku...heheheh....aku just target 3.00....Ta sangka aku dapat 3.28...huuhuhuhuh....aku bersyukur sgt2....heheheh....aku dah ta dew cter yglgi dah...k la...
-dari budak chomot-