Sep 12, 2011

kEjAm KaH AkU ??

Kejam kah diri aku nei???? hurm!!! kenape kehidupan nie penuh dengan kekejaman?? Napew aku percaye akan dye sepenuh hati??KEnape?? dye typu aku pon aku dian jew...kejam ke aku kerana aku diam seribu bahase setelah dye menypu aku??...aku ase aku x kejam!!! kire cukup bgus la aku mendiam kan diri dari aku g serang dye!!! Btoi x??....hurm!! 2 la kehidupan...kadang2 terase hapy!!! kadang terase kedukaan!!! tapi...Alhamdulillah Tuhan tabah kan hati aku nie.... nie la aku nak bg satu ayat tuk kowang semua mghayati nye!!! ...Hargai lah akus eadanye!!... 


✿~ Siapakah wanita cantik itu ?

✔ Dia melukis kekuatan melalui masalah .
✔ Dia tersenyum saat tertekan .
✔ Dia tertawa saat hati sedang menangis .
✔ Dia tabah saat dihina .
✔ Dia mempersona kerana memaafkan .
✔ Dia mengasihi tanpa balasan .
✔ Dan Dia bertambah kuat dalam doa dan pengharapan Ilahi .

> Jadilah wanita cantik itu :)



SEMOGE WAHAI INSAN SEKALIAN...JADILAH SEORANG WANITA YANG TABAH!!!!