Aug 27, 2011

~Tiada Kebahagiaan Melainkan Kesetiaan & Kepercayaan~

Orang selalu cakap!!! Nak dapatkan kebahagiaan mesti dari kesetiaan dalam sesuatu perhubungan!!! Tapi kowang jgn lupew!!! sesuatu perhubungan yg kekal juga dari kepercayaan!!!huhuhuhu!!!!  Asal kowang perlu lah percaye dgan kowang punye perhubungan yea!!! Aku bukan apew!!! pengalaman yang dahulu banyak ajarkan aku erti perhubungan dan kehidupan!!!!.....Aku bersyukur sangat2 aku telah temui kehidupan yg sebenar!!! walaupon tak tahu bapew lame jgka pangjang nye!!! sekurang2 nye aku merasai kebahagiaan!!!hurm!!!! Aku tahu tuhan yg tentukan segala2 nye!!! antre pertemuan n perpisahan !!! tpi sekurang2 nye aku pertahankan perhubungan aku dengan si dye!!! Memang betoi!!! lau satu perhubungan tue xdew kesetiaan n kepercayaan... Mungkin perhubungan tue akan berkecai!!!!Aku tak sggup lg kehilangan!!! cukup la aku hati aku sudah lme terluka!!! Now hati aku telah diubati!!! cukup la!!! aku tak mahu hati aku terseksa lgi!!! Biar la kesetiaan ku dibalas dgn kesetiaan jgak!!! Kau jgn lah punah kan kesetiaan n kepercayaan ku terhadap diri mu!!!! aku tahu Allah tua menciptakan kau untuk diri ku!!! JUst Kau kene mgerti dan memelihara perhubungan inie!!!! Ngat lah!!! perhubungan ini x akan kekal jika tiada semua ini!!!! aku harap perhubung kowang dgn pasangan masing2 aman n damai n berkekalan!!!!! 
k chaw!!!! Dari Budak Chomot!!!!