Jul 23, 2011

assalamualikum!!!!

wah!!!!!windunye pada blog aku nie...sowy you all...aku dah lme x update blog aku nie...aku bz n xsempat nk update pew2 pon...hurm...hari nie kire bertuah la dapat update sesawang aku yg dah lme aku tggalkan....huhu...banyak cter yg aku nk kongsikan nie..tpiii...nk mule dari new ye???aku pon x tau...hahhaha...mcm nie la...now kehidupan aku kat uitm alhamdulillah ...semuanye berjalan dgn lncar...tpii..kdg2 2 adew la masalah jgak...setiap manusia x lari dari masalah..betoi x??huhuhu...mcm2 bende yg jdi pada aku...adew yg segaje cari masalah dgn aku lorh!!!adew yg x sengaje!!!n adew yg mg sakit hati dgn aku...aku xtau la napew kan...huh...tpii...aku x penah berkawan dgn owg yg aku x kenal..hurm...alhamdulillah..kat uitm..adew 3 owg kawan yg amat memahami aku dan keadaan aku...iaitu..NURUL SYAFIQAH,NURUL ADHA & NUR SYAZWANI...dyeowng sentiase nan aku...xkire la..waktu aku sedih or hapy...huhuu....tpii...lepas nie mgkin kteowng akn berpisah...bawak haluan masing2 untuk berjaya...mgkin adew antare kami pergi kew uitm penang...mgkin adew yg pergi ke uitm shah alam...atau pergi ke uitm kedah or perlis...hurm...tapi...kami harap kami dapat bersama2 lgi tuk teruskan pgajian kami...kami minx kos yg same...memandangkan skrg kami berada dalam kos yg same n class yg same...jd insya allah ...dgn izin Allah  kami akn bersama...AMINNN....tak sangka..masa berlalu dgn cepat...sekarang dah nk msuk bulan 8..dah nk mule puase...lepas 2..raye...lepas 2  kami exam...n tamat lah pgajian kami dekat uitm sri iskandar 2...hurm...tpi...aku bersyukur sgt2 coz allah bg kesempatan pde aku tuk smbung belajar...wlaupon bermule dari bawah..aku x rase itu satu beban bg aku...aku anggap ia adalah permulaan bg ku untuk bgkit dari kesilapan ku yg dulu...hurm...bg kwn2 ku yg penah membenci ku..mgkin dyeowg akan cakap,result x la gempak..tpii..asal dye dapat msuk u...hurm...ngat la kwan2...rezeki smue nye datng dari allah..aku pon x sgka yg aku dapat msuk u...yup!!aku ngaku...mg result aku x segempak you all...mg x sebagus you all..tpi..aku adew AZAM aku sendiri tuk berjaya....
lau kowang nk cakap skrg pon aku ase...lupew kan la...teruskan f6..wlaupon xleh bawak...berkat seowg cikgu...amat bermkne tuk seowang murid...hormat cikgu 2..wlaupon dye berlainan agama...
sekarang kehidupan aku bahagia..hapy...tolong la jgn gngu kebahagiaan aku...kowang x kan tenang lau kowang still lgi mcm 2...harap2 kowang dah sedar nan kesilapan kowang...aku dah lme maafkan kowang...k...aku syg kwn2 aku...wlaupon kowang buat aku musuh...salam....