May 3, 2011

MaaF kan Ku....Aku Yg BeRsALah....

Assalamualaikum semua....text nie aku tuju kan kepada owg yg aku  sakiti hati nye..yg terluka nan sikap aku...
Aku sedar semua nye slah aku..Aku tahu bende tue terlalu berat tuk time..akupon berat tuk menerimanye...
Tpiii...soal haty..tiada sape dapat halang..maafkan aku..setiap manusia adew kelemahan nye..
Tiada siape yg sempurna di dunia nie..aku tahu aku teruk...aku nie bodoh kan..intan nan permata di depan mata pon aku x dapat bezakan..bodoh kan??....aku mohon maaf coz xdapat time kembali...Hati aku betoi2 sudah terluka nan apew yg terjadi..aku mohon maaf sebab wat engkau begitu..Baru aku sedar..hati aku milik owg lain....Kawan ku..aku tak berniat nak sakit akn hati kalian semue...tapiii..aku tiade pilihan lain tuk pilih..aku perlu teruskan ikowt kate hati ku..kalau satu hari nanti di takdirkan aku untuk kalian..insyaallah kalian akan dapat...
Tpiii...sekarang aku tak kuat tuk time kalian lagi..aku dah tak nak ambil risiko lagi...Dulu aku setia..sekarang aku rase aku tak leh jadi setia nan apew yg sudah berlaku pada aku..just..aku leh setia pada seseorang yg betoi2 aku sayang..maafkan aku..aku tak berniat wat kalian begitu..tak pernah terlintas nk meniggalkan kalian..Tpiii..hati aku dah tak kuat tuk sayang smuenye...aku dah lemah...hidup aku dah terumbang ambing...disebab kan semua masalah aku pendam sendiri..kini telah membuatkan aku nak jadi giler...aku mohon pada kalian...tolong jgan tambah kan masalah lagi...cukup la nan masalah yg aku alami sekarang...cukup la...Aku yg kerdil nie hanye memohon petunjuk daripada ALLAH YG MAHA ESA...tolong bagi kesempatan kepada aku tuk bernafas seketika...memang aku sentiase tersenyum...tpiii...hakikat nye..hati aku merana seowg diri..tolong la kalian..jgn kotorkan lagi name aku...aku tak tahu apew yg wat korang benci nan aku...kalau aku adew wat kalian sakit hati..aku mohon ampun dan maaf...kepada kawan ku....ayie dan putri...aku mintak maaf sangat2 pada kalian...aku tahu aku salah..teruk kan aku??....aku langsung tak sangka akn terjadi mcm ni...ayie??maafkan aku..aku   nie bodohkan ??putri??aku x berniat mcm 2..aku tak tahu bende yg sebegitu akan berlaku...teruk kan aku...di sebab kan si dye..aku nan ayie putus kawan...bodoh nye aku...
AKu sayang kalian semua...
Tpiii...Tolong bagi aku kesempatan tuk tebus kembali salah aku...
Aku takowt aku x sempat perbetulkan keadaan..
Aku takot pergi dulu sebelom aku jmpe nan kalian..
MAAFKAN AKU!!!!!!!!!

salam sayang dari ku buat orang yg aku sayang....
kalian tahu sapew kalian yg aku mksudkan...