May 7, 2011

Asalamualaikum semua!!!!!
MAMA!!!!!!SELAMAT HARI IBU.....
nana sayang mama sangat2..mama adewlah segale2nye pada nana..lau mam xdew..hidup nana jadi huru hara..huhuhu...my mum nie mg x pnah mgeluh..dye banyak bersabar nan karenah kiteowang semua..huhuhu..
cian kat mama..tpiii...dye x penah mngeluh nan pagai kiteowg nie..huhu...adew 4 owg adq beradiq..semua pe'el lain2 la kan..so mama kene la ikot pe'el kami semua..huhuhu...tapii..apew yg kiteowang nak..smue mama tunaikan..just cepat nan lambat jew..huhuhu....thanks mama....



Nie la my mum nan my dad..pasangan yang bahagia..hehehe..
NOR AZIZAH & MOHD TOHER
aku sayang mama nan ayah....
ayah garang n kdg2 sempoi jugak..huhuhu..
mama lak..sempoi..sporting doii...kdg2 garang jugak tau..heheheh
NOOR SYAMIMI..
nie adq aku yang last sekali..anak manje nie..huhuhu..
mulut dye..ya allah...tak reti2 nak dian..bercakap jew keje nye..hahaha..
tpiii...lau dye x dew mg ase sunyi giler rumah nie..huhuhu..
dye lah penyeri selepas arwah kakngah pergi tggalkan kami smue..
aku sayang adq aku nie sangat2..wlaupon dye nie ganas mcm kakak dye..wawwawa..
Nk tau sapew si cantik comey nie??nie la my sister..garang nak mampus..hahhah..
NOOR SYUHAIDA
nie la name nye..huhuhu...skrg dye jadi cikgu kat sri al ummah cepor..sebagai cikgu..
mesti pelikkan ..ye la..owg nye garang tahp gaban..hahha..tup2 jdi cikgu..huhuhu..
pew2 pon..aku respect dye lorh..
aku sayang kakak aku...
MOHD NOOR HAFIZH
Nie pulak adq boy aku...satu2 nye hero dalam family..hahaha..
dye nie nakal yg teramat..n kuat melawan..wawawaw....

Nie la tentang family aku..pasal aku kowang semua x pyah tau la..huhuhu..pew2 pon nie la family yg aku bangga2 kan..hapy family la...huhuhu...aku sayang dyeowg semue...huhu...lau nk join my family bleh la..hahahha..yg dah join skrang nie..nk tau sapew??..rahsia......