Apr 5, 2011

aduhhhh..!!! terlupa la...aduyaii...

ngek betoi aku nie kan..aduyai..aku terlupew r bufday k.dila semalam..dah r aku xdew kedit..mampus2..haha..tpiii...aku sempat gak wish bufday k.dila tau..haha..siap menyanyi ag tau lgu tuk dye..nk tau lgu pew??..niew dye..anak kucing berlari2,jtuh dalam longkang..eh,silap2..wat pew nyanyi lagu kucing..haha...nie ha lagunye..Allah selamat kan kamu..Allah selamatkan kamu.Allah selamatkan nurfadhilah...allah selamat kan kamu!!!!!!...yahoooo,akak dah tue..hahaha...apew daaa...mgamuk kakak aku sowang 2 karang..hahaha...xpew22..relax kak..xmau marah2,6ti muke 2 cepat berkerut..hahaha...tpiii...adiq tetap syg akk..huhu..smoge hajat itew tercapai tuk bertemu...nk knal siapew gerangan nye kakak ku...jom g kat blog dye...http://nurfadhilah-seindahmuslimah.blogspot.com....semoge kowang hapy n meleleh kok bace blog nye..haha..adiosa..dari budak chomot..mohom permisi dulu bu..huhu...